oradaydım ve cinayeti gördüm. 


tabancadan duman çıkmıştır şimdi.

biraz da barut kokusu odaya. 

o şimdi ne yapıyor şu anda. orada. o tek odalı evde. 

donmuş bir vaziyette duvara bakıyordur belki. oradaydım ve cinayeti gördüm. veya filmdeki kötü adam karakteri gibi bir kahkaha ile gülüyordur. 

hayır hayır. bir çocuk o. korktu. ellerini kulaklarına götürdü ve kurtarılmayı bekliyor.  

ne düşünüyor acaba. 

bir ceset yok ortada. 

ama silah ve barut. 

3 Responses to oradaydım ve cinayeti gördüm. 

  1. İnci says:

    Hiç bir acı biz acıklı hikayeler okuyalım diye yaşanmıyor.
    Benim ölen babam ,anam,mezar bulamadığım babaannem senin ruhunu dinlendiren gözyaşı olmamalı. Değil,hiç bir acı sahibinden uzaklaşmamalı.

  2. Sana Jon Allen’in hiçbirimiz bu hayatın dışına canlı çıkmayacağız şarkısını armağan ediyorum.

  3. İnci says:

    İçime su serptin. Şu son iş günü sen de al bunu dinle

Çay içer miyiz!!!!!

