Diş Ağrısı: İnsan Acizdir Fazla Artistlik Yapmamalı


Bu bir ayda kullandığım ağrı kesici miktarı tüm ömrüm boyunca kullandığımdan daha fazla olmuş olabilir….

the-big-tooth-ache-ion-vincent-danuSon zamanlarda, henüz o başlamadan önce tuhaf bir düşünceye kapılmıştım. Acının da pekala hikayenin bir parçası olduğunu, böyle yorumlanırsa artık acı vermeyeceğine karar vermiştim. Bu yüzden bisikletimin tekerleğine koçaman bir inşaat çivisi saplandığında bunu eğlenmek için kurulmuş bir vesile zannettim.

Ama yanıldım. Bir gece vakti diş hekimimin 17 nol’lu diye isimlendirdiği dişime inceden bir sızı indiğinde bunu fark ettim.

Acı gerçektir. Fotoğraftaki Afrikalı çocuk sanatsal bir objeden çok bir sızıdır.

Ağladım. Allah ile konuştum arada. Acizliğimi salık verdim. Kabul ettiğimi bilmesini söyledim.

Acı büyüdü. Affedilmedim.

Bir hafta önce henüz İstanbul’dayken kendimi Türk diş hekimlerine teslim ettim. Olmadı.

Yarın bir daha Koreli diş hekimleriyle konuyu baştan analiz edeceğiz.

Acı üzerine.

Görsel: Lon Vincent Danu, “Büyük Diş Ağrısı”

Hakkında Alîbeg Shaqaqi
Yek-du-se

Çay içer miyiz!!!!!

