‘Kelimeler Olmadan’ Bırak Sana Bakayım




Sin Palabras (Kelimeler Olmadan)  –  Radio Tarifa

Benden uzaklaşma

Bırak sana bakayım

Seni yanımda hissedeyim

Görüyorsun, benden uzaklaşamıyorsun

Beni bırakıp gidemiyorsun

Uyanıyorum ve seni görüyorum,

Benim yanımda ve mutlu göründüğünü hatırlıyorum

Beni izlerken buldum seni

Gözlerini

Kelimeler olmadan

Bakışlar, tebessüm ve her şey…

Yeniden hissediyorum

İnanamazdım, yeniden doğdum, yaşam…

Beni izlerken buldum seni

Gözlerini

Kelimeler olmadan

Bakışlar, tebessüm ve her şey…

Radio Tarifa – Sin Palabras

(Çevirisi Ebru‘dan_ müteşekkiriz…)

[Not: Değerli takipçilerim blog yazılarımın hepsinin paylaşımını facebook sayfamda yapma imkanım olmuyor. Bu yüzden dolayı(mamafih, gel gör ki, sizi seviyoruz ki) tüm blog yazılarımdan e-mail yoluyla haberdar olmak için sayfanın sağ üst köşesindeki ‘belalılarımız’ kutucuğuna e-mailinizi yazıp, daha sonra mailinize gelecek olan onayı tamamlamanız gerekir… Vesselam..]

Hakkında Alîbeg Shaqaqi
Yek-du-se

4 Responses to ‘Kelimeler Olmadan’ Bırak Sana Bakayım

  1. tugba diyor ki:

    hey hey, bu şarkıya bayılırım ve kaç vakittir dinlemiyordum, ne güzel oldu cumartesi sabahına, teşekkürler🙂

  2. Dogania diyor ki:

    ben teşekkür ederim örtmenim…:) cumartesi sabahına…

  3. Dogania diyor ki:

    Şimdi de orijinal lirikleri:
    no te alejes de mí
    no te alejes de mí
    deja que yo te mire
    te sienta a mi lado
    ya ves
    no te vayas de mí
    no te vayas de mí
    despierta y te veo
    a mi lado feliz
    ya me acuerdo
    te vi asomar
    tus ojos
    sin palabras
    la química, sonrisas, miradas y todo..
    vuelvo a sentir
    no lo creí
    vuelvo a nacer
    la sal, la vida
    ya me acuerdo
    te vi asomar
    tus ojos
    sin palabras
    la química, sonrisas, miradas y todo..

Çay içer miyiz!!!!!

